Kloteklanten!

Het lijkt misschien een open deur, maar elk bedrijf streeft naar klanttevredenheid. Toch? Net zoals dat ieder bedrijf kwaliteitsproducten levert. Een tijd geleden schreef Egbert Jan van Bel een boek over Kloteklanten en het nut van klanttevredenheid. De begrippen zoals o.a. klanttevredenheid en kwaliteit zijn veranderd in de laatste decennia. Misschien door een veelvoud aan producten, diensten, bedrijven en keuzes die we tegenwoordig hebben. Maar laten we daar nu niet uitgebreid op in gaan, want dat is wat ons betreft een hele andere discussie.

Wat is klanttevredenheid?

Terug naar klanttevredenheid: wat is dat nu? Klant tevredenheid bestaat eigenlijk uit 2 componenten: de verwachtingen die de klanten van jou en jouw bedrijf hebben en de ervaring die ze met jou hebben. Bij het eerste onderdeel hoeven ze nog geen product of dienst afgenomen te hebben en dus klant te zijn.

Hoe belangrijk is dat?

Een tevreden klant is een trouwe klant wordt er gezegd. En juist dat is in deze tijd een onderscheidende factor. Bedrijven die geen tevreden klanten nastreven, zullen ook niet weten of de klant een vervolg aankoop gaat doen. Zorgen dat een klant tevreden wordt, kan zelfs een concurrentievoordeel zijn. Daarnaast zorgt een tevreden klant ook voor mond-op-mond reclame en goedkopere reclame is er niet.

Hoe doen wij dat?

Het verhaal hierboven is een mooi verhaal, maar wat wil Zeeuwse Evenementen? Wij willen een bedrijf zijn waar de klanten tevreden zijn en wij hun verwachtingen overtreffen. Dat de opdracht die ze ons geven, volledig voldoet aan hun wensen en ze dát feest hebben wat ze voor ogen hadden. Dat dat feest of ander evenement ze nog lang bij blijft. Onderscheidende factoren daarbij is dat we de klanten een beleving willen geven en willen ontzorgen. We willen graag dat de klanten terugkomen voor en ons aanbevelen aan andere klanten. Een betere reclame kunnen wij ons niet wensen.

Vragenlijst

Om de Klanttevredenheid te meten zijn we sinds kort overgestapt op survio.nl. Daarmee kunnen wij onze klanten na elke opdracht een aantal vragen stellen. Die analyseren we dan en zo kunnen we een gemiddelde berekenen. Daarom gebruiken we bij sommige vragen cijfers. Natuurlijk is er ook de mogelijkheid om tekst aan de evaluatie toe te voegen voor vragen, opmerkingen etc.

Dit gaan we vanaf nu na elke opdracht doen, hoe klein of hoe groot ook. Plaats je dus een opdracht bij ons, dan ontvang je na afloop een link naar de enquête. Je doet er ons een groot plezier mee om die in te vullen. Met die informatie kunnen wij onze dienstverlening weer verbeteren, om nog meer tevreden klanten te creëren. Daarmee kunnen we onze klanten ontzorgt laten organiseren, zodat zij alles gewoon heerlijk kunnen ondervinden.

10 keer bekeken

Zeeuwse Evenementen - Pr. Beatrixstraat 62 - 4507 AL - Schoondijke - +31 (0)6 23732494

  • Facebook
  • Instagram
  • Black LinkedIn Icon

@2020. Created by Ms Independent VA