Bedrijfskleding saai? Echt niet!
- Zeeuwse Evenementen
- 16 jan 2020
- 2 minuten om te lezen
Bijgewerkt op: 5 apr 2020

Schorten en bedrijfskleding saai? Welnee, kijk maar eens naar onze nieuwe kleding! Bontenue (voorheen Promo Concept) heeft Zeeuwse Evenementen in stoere en hippe bedrijfskleding gestoken. Daar komt best wat bij kijken, ontdekte ik. Want niet iedere blouse of schort is zomaar geschikt voor het werk wat wij doen. Aniek Uitdewilligen van Bontenue vertelt je meer!
Eigentijds en hip
“Karin was op zoek naar kleding die zowel bij chique evenementen als bij wat meer lossere evenementen ingezet kon worden. De kleding diende goed wasbaar te zijn met een eigentijdse, hippe look. Op basis van die informatie zijn we uitgekomen bij sloven/schorten en blouses in denim die op 60 graden wasbaar zijn. Doordat we de blouse met een zandkleurige sloof/schort combineren ontstaat er een mooi contrast, maar deze zandkleur maakt het geheel ook chique. De blouse bevat stretch en heeft een ¾ mouw waardoor deze fijn is om in te werken.”
Bedrijfskleding hoeft dus niet saai te zijn, maar is tegenwoordig juist hip en stoer. “Vroeger was de keuze beperkt. Juist nu kleding een verlengstuk is van het merk en bedrijven veel meer conceptmatig werken, is het belangrijk om dit ook in de kleding te vertalen. Wij zijn voortdurend op zoek naar nieuwe merken en collecties om voor iedereen die kleding te vinden die bij zijn of haar bedrijf past” legt Aniek uit.
Huisstijl
Voor Zeeuwse Evenementen is goede kleding die lekker zit en waarmee je ook veilig kunt werken, erg belangrijk. Maar we wilden ook graag herkenbare bedrijfskleding. Bij Bontenue hebben ze daar echt oog voor. Aniek: “Bedrijfskleding is een verlengstuk van je merk. Wij hebben Zeeuwse Evenementen van top tot teen aangekleed en daarbij gelet op de huisstijl. Wist je dat onderzoek van het Amerikaanse ASI aantoont dat kleding als promotiemiddel het beste scoort van alle beschikbare promotiemiddelen, wanneer het gaat om het opbouwen van naamsbekendheid? Leuke feitjes om te weten: 95% van de respondenten kon zich het merk van eerder gegeven promotionele kleding herinneren. Nog belangrijker dan dat: bij 75% van de respondenten heeft dit geleid tot een positiever oordeel over het bedrijf. Kleding heeft daarmee een aanzienlijk hogere effectiviteit per geïnvesteerde euro dan bijvoorbeeld advertenties.”
Wij zijn blij met onze nieuwe bedrijfskleding en hebben al veel leuke reacties gekregen. Behoor jij ook tot 95%?
Comments